poniedziałek, 18 lutego 2013

Szpital w Rybniku potrzebuje 30 jaśków



 Szpital w Rybniku (Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej) potrzebuje 30 jaśków o wymiarach 40/40. Bardzo proszę uszyte jaśki wysyłać na adres:

KATARZYNA GAWLIK
UL. BUDOWLANYCH 45A/28
44-217 RYBNIK

Wraz z informacją o blogu lub nicku.

Jeśli ktoś uszył tam i napisał na swoim blogu o tym, bardzo proszę o informację.


Poza tym, to szyjemy dla szpitala w Bielsku - Białej WYŁĄCZNIE rozmiar 40/50.
Potrzeba tam jeszcze około 80 jaśków. Proszę wysyłajcie te jaśki do Teresy
Teresa Klajmon
ul. Gustawa Morcinka 18/18
43-430 Skoczów



Szyjemy jeszcze dla szpitala w Wołominie - 45/70, jaśki zbiera tam:
Katarzyna Jakubowska
ul. Dąbrowskiego 23
05-091 Ząbki
 
Trzeba też pomóc, i poszyć jaśki, może zacytuję:

"Dzieci mamy 9, prawie same maleństwa. Często siadają na podłodze. Może gdyby każde z nich miało tak śliczną i kolorową podusię, byłoby zdrowsze. Wiem, że Jasie służą do przytulania, ale my wyjątkowo szukamy bajecznie kolorowych podusi do siedzenia dla chorujących maluszków".
 
Rodzinny Dom Dziecka "Ala"
ul. Krasińskiego 1B
57-100 Strzelin
 
Są chore dzieciaczki i są wspaniali ludzie, którzy podjęli się opieki nad nimi. Potrzebują jeszcze ubranek dla małych dzieci, zabawki - jeśli ktoś ma w bardzo dobrym/ dobrym stanie ubranka, niezniszczone zabawki to proszę wysyłajcie je do Rodzinnych Domów Dziecka.
 
Pozwolę sobie zacytować wiadomość od Pani Dominiki (prowadzi bloga: mojdom13.blogspot.com) "Jeśli chodzi o wymiary jaśków to najbardziej pasowałyby nam 50x50. Na dzień dzisiejszy dzieci jest 5: dwoje czterolatków, 9 , 11, 13 latek. Czekamy aż dołączy do nas kolejna 5

Co do "innych rzeczy" to do naszych aktualnych potrzeb należy pościel do łóżeczka dziecięcego, klocki, ubrania chłopięce w rozmiarze 146/152.
 
Rodzinny dom dziecka w Legnicy
59-220 Legnica, ul. Radosna 13
tel. 76/744 11 88
 
Gdyby ktoś chciał zajrzeć w swojej miejscowości do domów dziecka/ rodzinnych domów/ szpitali i zapytać czy potrzebują jaśki, byłoby nam wszystkim bardzo miło.
 
A teraz troszkę o fundacji.
Udało mi się znaleźć fundację, do której się "podepniemy" w Warszawie.
Sądziłam, że uda mi się w Krakowie - a tu nic cisza. WOŚP - cisza.
Na szczęście napisała do mnie fundacja SEDEKA:)
 
 


4 komentarze:

  1. Super że udało się z tą fundacją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, jeszcze nie mamy... Długa droga do pozwolenia. Ja nie mogę wysłać pozwolenie, ponieważ jestem osobą fizyczną, pozwolenie może wysłać KOMITET lub FUNDACJA. Komitetu nie zakładamy, chyba że chcecie? Chcecie? Natomiast fundacja jest - Sedeka, ale muszę z nimi kilka bardzo ważnych szczegółów omówić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj właśnie powędrowały moje jasie do Rodzinnego Domu Dziecka w Legnicy.Po rozmowie z panią okazało się,że akurat są w potrzebie, wysłałam więc 8 małych jasiów 40/40 i 2 duże poszewki 50/70. Patriotyzm lokalny tutaj przeważył:)

    OdpowiedzUsuń

:)