poniedziałek, 4 lutego 2013

Pierwszy (nie skopiowany) wpis na blogu

Witam wszystkich na nowym blogu:)

Mam nadzieję, że coraz więcej osób przyłączy się do szycia jaśków.

Pojawią się pewne zmiany. Napiszcie co o nich sądzicie - ja nie ukrywam, że mają służyć ułatwieniu pracy.

Po pierwsze. Bywało tak, że liczba dostarczonych jaśków była inna niż liczba "monitorowanych" przeze mnie poszewek. Mieliście też obawy dotyczące, czy Wasze jasie dotrą do szpitala. Dlatego teraz, jeśli będziemy szyli dla nowego szpitala to jaśki będą wysyłane do jednej, prywatnej osoby, która będzie odpowiedzialna za to, by zanieść je do szpitala. Osoba, ta będzie wiedziała ile jest jaśków i kto uszył. Gdy okaże się, że szpital już ma wystarczającą ilość, lub zbliżamy się do końca, oznajmia nam (np. na Facebooku) i wtedy zaczynamy szyć dla kolejnego szpitala/ domu dziecka/ hospicjum. Wspomnina osoba, przesyła mi zdjęcia lub blogi, które napisały posta i wtedy - NA KOŃCU w JEDNYM poście będzie można obejrzeć wszystkie uszyte jaśki. Podobnie z Facebookiem (albumy nie znikną, dzisiaj dodam kolejne).


Po drugie. Będę potrzebowała pomocy w wysyłaniu wiadomości do kogo się da o pomoc (zbiórka materiałów). Sama nie ogarnę całego kraju. Dlatego osoby zainteresowane BARDZO PROSZĘ wpisujcie się pod tym postem, gdzie chcecie (może być miasto lub województwo). Jedynym moim warunkiem jest to, by poważnie podejść do sprawy i nie deklarować się najpierw, a później zmieniać zdanie lub pisać mi, że nie ma się czasu. Ostro to brzmi, ale nie chcę osób, które nie wywiązują się z danego słowa.

Po trzecie. Wasze sugestie dotyczące akcji są dla mnie bardzo ważne. Macie super pomysły - piszcie je!

Po czwarte. Długo nad tym myślałam... Do końca nie jestem pewna... Zgłosiły się do mnie dwa domy rodzinne, które potrzebują wszystkiego (śliniaczki, ubranka, jaśki, zabawki itp. itd.). Nazwa strony i cel akcji od początku był "Uszyj jasia" - nie odmawiam pomocy tym osobom, ale chciałabym by idea została. Będę pisała, co te domy rodzinne potrzebują, może ktoś przy okazji wysyłki jaśków doda do paczki kilka ubrań po dzieciach.

Po piąte. Najważniejsze informacje np. aktualne adresy, wytyczne dotyczące jasi - znajdują się w zakładkach na górze. Jeśli ktoś uszył jasia i nie wie, gdzie go wysłać (nie musi do mnie pisać) tylko niech zerknie do zakładek.
Uwaga! Jest też zakładka Spotkanie szyciowe w SLOW FASHION CAFE w Krakowie - pod postem, wpisujcie się na nie.

Po szóste i ostatnie. Pytajcie znajomych o kolorowe tkaniny, szukajcie w second handach i bardzo proszę szyjcie jasie:) Mamy bardzo dużo szpitali do obszycia:)

Zgadzacie się?

To chyba wszystko...


5 komentarzy:

  1. Witam na nowych śmieciach :). Bardzo fajnie, że będziemy przesyłać jaśki do jednej osoby- to z pewnością skoordynuje dostarczanie poszewek do szpitali.

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie ukrywam mi bardzo pomoże!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie każdy ma konto na FB, ważne informacje powinny być też i tutaj. Reszta jak najbardziej wskazana. Nie zobowiązuję się do "WIELKIEJ" pomocy, gdyż jak wiesz mam już swoje zadania w mojej fundacji, ale w miarę możliwości będę starała się pomóc. Materiałów mam mnóstwo, ale nie nadają się na jaśki, więc może te domy dziecka jakoś wspomogę. Napisz mi proszę na e-maila. E. A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tutaj są ważne informacje! Proszę czytajcie ze zrozumieniem. Gdzie jest informacja, że będę kontaktowała się tylko przez FB? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie co do tych domów dziecka. Pracuję w przedszkolu, dosłownie dwa dni temu dyrekcja stwierdziła, że chciałaby żeby na terenie placówki zorganizować jakąś zbiórkę rzeczy właśnie dla dzieci. Jakbyś dała namiary na te domy i listę tego, co potrzebują, to udałoby się zorganizować jakąś akcję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

:)