poniedziałek, 4 lutego 2013

Kolejny tutorial. 50 osób uszyło już Jasie!

29 stycznia 2013 (post przeniesiony z bloga www.ekoubranka.blogspot.com)

Zacznę od blogów:
43. Miejsce na mojej liście zajmuje Weronkaszyje, Weronika odpowiedziała na moje zaproszenie dotyczące uszycia jaśków i uszyła:) Za co jej bardzo dziękuję!

Oto jej jasie:



3 jasie jadą do Bielska:)

44 - a jest Edu-mata, uszyła dla dwóch szpitali: 2 jasie do Wołomina i 6 jasi do Bielska.









W tajemnicy Wam powiem, że edu-mata załatwia kolejny szpital:)

45. Osoba, to diabolo1406 z forum szyjemy po godzinach. Jasie zostaną wysłane 2 do Wołomina i 6 doBielska. 






46. Osobą jest Ollart, oto jej jasie:




 (zachowałam oryginalny rozmiar, bo jak powiększam to zdjęcia się rozmywają i nie ma tego efektu)
4 jasie Ollart jadę do Wołomina!

47. Osoba to Monika P., która uszyła 5 jaśków do Bielska.




48. Miejsce zajmuje Alto, choć powinna być dużo, dużo wcześniej. Będąc pewną, że ją umieściłam... Nie zrobiłam tego wcześniej. Wstyd mi bardzo. I przepraszam Cię Alto!

Jasie, które uszyła Alto pochodzą ze sklepu Craftoholicshop.






49. Osobą, jest Marzena z Holandii: blog: Miedzyczas (paczką dostałam dzisiaj:), poduszki wyślę doBielska wraz z tymi, które uszyję). Dostałam od Marzeny 8 jaśków:)






50. Osobą jest Uarefab, oto jej jasie:






5 jasi jedzie do Bielska:)


Wszyscy są? 
Gdybym kogoś pominęła, bardzo proszę się przypomnieć!!
Bardzo, bardzo dziękuję za jasie!

W Wołominie mamy uszytych już 16 poszewek! Trzeba co najmniej 50 o rozmiarze 45/70.

Proszę do Wołomina wysyłajcie na adres:
Katarzyna Jakubowska
ul. Dąbrowskiego 23
05-091 Ząbki

W Bielsku Białej mamy obecnie: 52 jaśki o rozmiarze (40x40) i 1 o rozmiarze (40x50)

Proszę wysyłajcie do Bielska na adres:
Teresa Klajmon
ul. Gustawa Morcinka 18/18
43-430 Skoczów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)